Stichting De Mussen Toevlucht opent haar deuren weer!

Zoals de meesten van jullie wel weten was onze Jennifer levensbedreigend ziek in 2017, 2018 en 2019.

Het zag er een tijd naar uit dat ze het niet ging halen en in die tijd hebben wij de werkzaamheden van de stichting neer moeten leggen omdat zij ons brein is, en onze steun en toeverlaat. Zonder haar konden we het gewoon niet aan en daarbij was de vraag om hulp van huismussen in nood steeds in haar hoofd en dit hield haar genezingsproces tegen.

We hebben dus tijdelijk de werkzaamheden neergelegd om haar te beschermen een in alle rust beter te laten worden.

EN MET SUCCES!

Dit jaar is ze weer op de been en gezond genoeg om weer werkzaamheden voor de stichting te ondernemen! Wij zijn hier ontzettend blij om!

WELKOM TERUG JENNIFER!

De mussen en wij hebben je gemist!

Op naar blijvende gezondheid en nog vele, vele, vele jaren met plezier de stichting runnen.

Knuffels van het bestuur en de vrijwilligers