Help jij ook de mussen?

Als zelfstandige stichting is Stichting De Mussen Toevlucht volledig afhankelijk van donaties. We krijgen geen subsidies. Voor concrete projecten doen wij een beroep op vermogensfondsen. Dit zijn organisaties die beschikken over een grote hoeveelheid geld die zij beschikbaar stellen voor goede doelen. Helaas zijn er niet veel van bestemd voor dieren, dus het aanbod is beperkt helaas.

Samen met onze donateurs strijden wij voor de rechten van deze Bedreigde Diersoort. We behalen regelmatig mooie successen, maar er is nog een lange weg te gaan voordat ze van de Rode Lijst van Bedreigde Diersoorten af is en ze weer gezonde aantallen heeft.

Toch is elk succes een overwinning, keer op keer redden we hele kolonies en maken we de toekomst van de huismus weer een stukje beter. Zij en wij kunnen dus ook jouw steun goed gebruiken, elk bedrag is meer dan welkom!

Samen met jou kunnen we het verschil maken voor de mussen: help mee met een eenmalige of maandelijkse gift.

Alvast bedankt!

ANBI

Stichting De Mussen Toevlucht is door de Belastingdienst aangemerkt als een zogenaamde Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Dat betekent dat wij geen belasting hoeven te betalen over legaten en erfstellingen. Andere erfgenamen moeten dat wel. Voor jou betekent dit dat je een schenking kunt aftrekken van de belasting.

DONEREN kan heel makkelijk;

Op rekeningnummer

NL44 ABNA 0103 4793 68

t.n.v. Stichting De Mussen Toevlucht

te Amsterdam

DONEREN kan nu ook heel makkelijk via onderstaande QR-code;

En DONEREN kan nu ook heel makkelijk via Paypal;

Daar kun je ook maandelijks vaste bedragen kiezen, wel zo makkelijk

Klik dan op onderstaande veilige donatieknop (ons logo);

Of klik op een van de onderstaande links;

Héél hartelijk dank namens alle huismussen!!

Oftewel; tjilp tjilp tjilp!!