Help jij ook de mussen?

Als zelfstandige stichting is Stichting De Mussen Toevlucht volledig afhankelijk van donaties. We krijgen geen subsidies. Voor concrete projecten doen wij een beroep op vermogensfondsen. Dit zijn organisaties die beschikken over een grote hoeveelheid geld die zij beschikbaar stellen voor goede doelen. Helaas zijn er niet veel van bestemd voor dieren, dus het aanbod is beperkt helaas.

Samen met onze donateurs strijden wij voor de rechten van deze Bedreigde Diersoort. We behalen regelmatig mooie successen, maar er is nog een lange weg te gaan voordat ze van de Rode Lijst van Bedreigde Diersoorten af is en ze weer gezonde aantallen heeft.

Toch is elk succes een overwinning, keer op keer redden we hele kolonies en maken we de toekomst van de huismus weer een stukje beter. Zij en wij kunnen dus ook jouw steun goed gebruiken, elk bedrag is meer dan welkom!

Samen met jou kunnen we het verschil maken voor de mussen: help mee met een eenmalige of maandelijkse gift.

Alvast bedankt!

ANBI STATUS

Wanneer u wilt schenken aan een goed doel zijn er speciale fiscale regels van toepassing. Stichting De Mussen Toevlucht is door de Belastingdienst aangemerkt als een zogenaamde Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI) onder RSIN nummer 58157166852901082. Vanaf 1 januari 2008 gelden de volgende fiscale voordelen:

• Een ANBI hoeft geen successierecht of schenkingsrecht te betalen over erfenissen en schenkingen die de ANBI ontvangt in het kader van het algemeen belang.
  • Uitkeringen die een ANBI doet in het algemene belang zijn vrijgesteld voor het recht van schenking.
  • Als een instelling door de Belastingdienst is aangewezen als een ANBI, kan een donateur giften van de inkomsten- of vennootschapsbelasting aftrekken, uiteraard binnen de daarvoor geldende regels.
  • Voor meer informatie over de onderwerpen ANBI, periodieke schenking, belastingvrije gift, fiscaal doneren, belastingvoordeel, belastingteruggave en aftrekbare giften kunt u terecht op de website van de Belastingdienst.

DONEREN kan heel makkelijk;

Op rekeningnummer

NL44 ABNA 0103 4793 68

t.n.v. Stichting De Mussen Toevlucht

te Amsterdam

DONEREN kan nu ook heel makkelijk via onderstaande QR-code;

En DONEREN kan nu ook heel makkelijk via Paypal;

Daar kun je ook maandelijks vaste bedragen kiezen, wel zo makkelijk

Klik dan op onderstaande veilige donatieknop (ons logo);

Of klik op de onderstaande link;

Héél hartelijk dank namens alle huismussen!!

Oftewel; tjilp tjilp tjilp!!