Stichting De Mussen Toevlucht valt in de prijzen

Stichting De Mussen Toevlucht valt in de prijzen!!

ik ik

HOERA HOERA HOERA!!!Gister kreeg ik een verassend en blij telefoontje!! Ik werd compleet verrast door Melba toast; met hun; “en, hoe was jouw dag?”

Ik bleek genomineerd te zijn voor Dierendag voor Dieren Vrijwilliger van het jaar 2014!

En ik heb gewonnen!!!(samen met een vrijwilligster van het dierenasiel)!!Stichting De Mussen Toevlucht valt dus in de prijzen met al haar vrijwilligers!!Woepieieieie!!

en4
en2

Wat is het fantastisch als je harde werk wordt gewaardeerd!! Eerst werd er een supermooie bos bloemen bezorgd, en daarna kwamen Laurens en Alex langs om nog een giftbag met een wijntje, het toastplankje met mesje, de tapenade en uiteraard de Melba toast en de poster met Vrijwilliger van het Jaar 2014!! (en dat helemaal zonder tegenprestatie van Melba!)

en

Het was en is heerlijk genieten!! Zo fijn om even in het zonnetje te staan! Morgen komen de officiële foto’s, maar ik wilde het nu al delen!!!

TOPACTIE

en3

Het officiële stukje is te lezen op hun eigen website;

Hartelijk dank, Melba Toast voor deze geweldige actie!! Het is heel fijn om gewaardeerd en gezien te worden en om je harde werken beloond