Werkstuk van Iris

DSCN0474

Het werkstuk van Iris

Afgelopen zaterdagmiddag 18 oktober kreeg Stichting De Mussen Toevlucht bezoek van Iris, samen met haar gehele familie. Zij kwamen helemaal uit Brabant naar Amsterdam.

Iris zit in groep 7 en gaat een werkstuk schrijven over de huismus. Zij kwam bij ons langs om informatie te krijgen, vragen te stellen en zelf foto’s en filmpjes van de mussen te maken.

IMG_3639
IMG_3645

Gewapend met een schrift en camera ging zij het gesprek aan. Ze wist zelf al het een en ander van internet, wij hoefden haar maar aan te vullen. Het werkstuk moet in februari af zijn en te zijner tijd laten wij het werkstuk en het hopelijk prachtige cijfer ervoor natuurlijk graag zien!

DSCN0482
DSCN0483

Het was in ieder geval al een geslaagde en gezellige middag voor iedereen! En als dank kregen wij lekkere chocolaatjes.

IMAG4370

En veel succes gewenst Iris!

Van links naar rechts; Iris. Jennifer en Noah van de stichting;

IMG_3647